Onze partners zijn vaak op zoek naar innovatie in techniek. Om zich heen zien ze dat dit werkt, maar zelf hebben ze hier niet de focus of expertise voor in huis. Onze businesscase met PCI is daar een mooi voorbeeld van (klik hier om te lezen waarom). Daarom denken wij graag met je mee. In een partnership gaan we op zoek naar de Mutual Value. Zo creëren we een win-winsituatie met een future proof media-oplossing die bij jouw organisatie past.
We horen je nu denken ‘goed verhaal, maar hoe werkt dat dan precies?’. Dat legt onze collega Matthijs van Rietschoten je in deze blog graag uit.
Wij worden graag uitgedaagd!
“Samen kijken we altijd naar de toegevoegde waarde van techniek. En naar wat je als organisatie met innovatie kunt bereiken voor (eind)gebruikers bijvoorbeeld. Welke diensten worden al geleverd en waar kunnen we samen verbeterslagen maken? Vaak doet men al ‘iets’ met software, maar is daar nog veel meer uit te halen. En daar ligt onze kracht”, vertelt Matthijs enthousiast. “Want wij worden graag uitgedaagd! We denken mee als het gaat om de software, hardware of juist hostingoplossingen. Tot voorbij de horizon.”
De Mutual Value voor jou
“We snappen als geen ander dat jij naar de businessmogelijkheden van jouw markt kijkt. Aan ons de taak om innovatie een afweging te laten zijn van ROI. Want wat is de minimaal benodigde investering bijvoorbeeld. En welke Business Value levert het op?” Matthijs gaat verder: “Waar wij in onze kracht staan als het om techniek, sofware development of schaalbare hosting gaat, staan onze partners in hun kracht als het om hun eigen business en marketing en sales gaat. En zo versterken wij elkaar. Ofwel Mutual Value.”
Geen klant, maar partner
Matthijs vertelt dat hij en zijn collega’s energie krijgen van nieuwe ideeën. Samen sparren over hoe je met een nieuwe mediaoplossing kunt bijdragen aan de doelstelling van een klant bijvoorbeeld. “We zijn daarin heel flexibel en gaan nét die ene stap verder. Daarin zijn we ook heel open naar onze partners toe en hebben we het dus ook over partnerships en niet over klantrelaties.”
Future Proof Labs #innovatie
Leuk, al die nieuwe ideeën. Maar hoe gaat dat dan in de praktijk? “Op heel veel verschillende manieren. Een idee is niet te sturen. Maar wel te stimuleren, door elkaar te inspireren.” Bevlogen gaat Mathijs verder, als hij uitlegt wat de Future Proof Labs partners kunnen bieden: “We laten dan een tipje van de ijsberg zien. Wat er mogelijk is. Hoe streamingdiensten en blockchain met elkaar omgaan bijvoorbeeld. Welke nieuwe platformen er in opkomst zijn, hoe we deze kunnen integreren en wat de voordelen zijn. Iedereen die geïnteresseerd is in één van de voorgestelde onderwerpen –het hele programma vind je hier– is welkom. Heb je specifieke wensen? Laat het ons vooral weten. We doen het namelijk écht samen. Want we hebben juíst die input en validatie van de markt nodig. Partners kennen hun eigen klanten het beste en wij haken daar dan op aan met technische innovaties. Dus wil je hier meer over leren? Heb jij een idee? Laat het ons weten en wees welkom!”
Meer weten over hoe wij samenwerken met onze partners?
Vraag het Matthijs! Onze manager innovation.